- Mil30 november 2017 om 22:32
Hallo allen,
Ik heb sinds twee weken enorme last van mijn nekspieren. Deze heb ik geprobeerd los te maken met oefeningen en het warm houden van de spieren door een kruik etc. Niets dat ertegen helpt. Ook heb ik verder veel duizelingen. Het lijkt wel alsof ik in fase van duizeligheid contstant op een boot zit en met de golven mee ga. Hierbij valt ik niet en kan ik wel op mijn benen blijven staan.
Iemand die hetzelfde heeft of weet waardoor dit kan komen? Ik wil er graag vanaf!2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 november 2017 om 23:04Het kan dus vanuit je nek/schouderspieren komen. Ga met de lachten naar een fysiotherapeut
ReagerenCatootje1 december 2017 om 18:10Vaak zet je spanningen vast in je nek. Fysiotherapie of massage kan helpen. Toch moet je ook denken aan factoren als tekorten aan bepaalde stofjes, zoals magnesium. Kreeg zelf een paar capsules molybdeen van een alternatief therapeut en de knoop in mijn schouder was binnen een uur al minder. Ook electrosmog kan zorgen voor een stressreactie in je lichaam, waardoor de boel gaat vastzitten en je ook andere klachten kan krijgen.
Reageren