- Emma24 juli 2017 om 18:58
Hallo,
Ik maak dit forum omdat ik erg bang ben dat ik iets ernstigs heb.Of ik nou zit, hurk of lig.. altijd als ik opsta word ik licht in mijn hoofd en krijg ik ook een druk op mijn hoofd, precies daar waar je hoofd iets holler word. (Tussen de slapen).
Maar oke, ik heb dit echt al heel lang, al langer dan ander half jaar, en ik heb het nog steeds. Het is dat ik er zo bang voor ben omdat ik ook een angststoornis heb, waarvoor ik al in therapie ben. Ik heb laatst mijn bloeddruk gemeten en die was perfect.. zei de dokter. Maar toch als ik steeds blijf opstaan, word ik licht in mijn hoofd..
Weet iemand wat dit is?2 reactiesReagerenAnoniem24 juli 2017 om 19:14Ja dit hebben heel veel mensen, dat heeft met je bloeddruk te maken. Doordat je van houding verandert (en vaak ook snel opstaat) krijg je een bloeddrukverschil. Het feit dat het daarna weer herstelt geeft ook aan dat het niks ernstigs is….waar ben je bang voor dan…een evt tumor ofzo geeft heel andere klachten. Probeer eens langzaam op te staan als je gezeten of gelegen (of gehurkt) hebt….dan moet het als het goed is minder worden.
ReagerenEmma24 juli 2017 om 22:56bedankt anoniem voor het reageren,
waar ik dus bang voor ben is inderdaad een evt tumor, maar nu ik hoor dat het niks ergs is of tenminste dat meerdere het hebben, kan ik dat tenminste uitsluiten.
bedankt voor je reactie!
Reageren