Zoeken Vraag het forum

Tandor help me..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Richard

Hallo allemaal

het zit me niet lekker, ben aantal weken heel erg ziek geweest oa

• spanningshoofdpijn
    • voorhoofdholteontsteking
    • buikgriep
    • geen eetlust

had bloedtest laten doen, het was normaal wel was er te zien dat er onstekening plaats had gevonden,

paar weken verder ondervind ik volgende klachten

• afentoe zweten nacht (eerste 2 dagen was het enorm veel daarna is het beetje afgenomen
    • 2 klieren aan linker kant en rechter kant circa 1,5cm die zijn altijd al aanwezig geweest
    • vetknobbel(het is rond en beweegbaar levert geen pijn op en het is aan de rechter kant ( hier maak ik me enorm zorgen om
    • afentoe diarree vaak in ochtend daarna is het over.

Afgelopen dinsdag was ik naar huisarts geweest en die heeft het gevoeld ze zei dat het vetknobbel was toch ben ik niet gerustgesteld is het niet misschien iets anders?

volgende vraag is, hoe komt dat ik zweet? het was ook best wel veel en dat zijn meestal de symptonen van ziektes..

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je had een voorhoofdsholteontsteking en een buikgriep. Dan is het natuurlijk niet zo raar als je opgezette lymfeklieren zou hebben. En die kunnen vervolgens maanden aanwezig blijven.

Wat de vetbult betreft:  de huisarts kan dat wel vaststellen.

Het zweten ’s nachts is ook niet zo vreemd met het weer van de laatste tijd. Daar hebben wel meer mensen last van. Bovendien kan angst en stress dat ook veroorzaken.

Diarree is doorgaans een gevolg van wat je eet en drinkt.

Reageren
    Richard

Wat betreft de lymklieren heb ze daar al 2/3 jaar al grootte is ong 1cm of 1.5 is dat ook normaal

Reageren
    John (moderator)

Lymfeklieren kunnen heel lang aanwezig zijn. Ik neem aan dat je er regelmatig aan voelt of ze er nog zijn?

Reageren
    richard

zelden misschien 1x per maand het is toch raar dat ze nog blijven? Moest direct aan lymklierkanker denken omdat ze nog steeds er zijn.

Reageren
    John (moderator)

Nou nee hoor. Dat was met het bloedonderzoek dan wel gezien.

Reageren
    Richard

dat kun je toch niet zien met bloedonderzoek ?, of heb ik het verkeerd dacht dat ze stukje weefsel eruit halen en onderzoeken.. ben trouwens 25 jaar

Reageren
    John (moderator)

Ook in het bloed zijn er dan afwijkingen te zien, die dan weer aanleiding geven tot verder onderzoek.

Reageren
Reageer op: Tandor help me..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.