- Richard15 juli 2017 om 20:43
Hallo allemaal
het zit me niet lekker, ben aantal weken heel erg ziek geweest oa
- spanningshoofdpijn
- voorhoofdholteontsteking
- buikgriep
- geen eetlust
had bloedtest laten doen, het was normaal wel was er te zien dat er onstekening plaats had gevonden,
paar weken verder ondervind ik volgende klachten
- afentoe zweten nacht (eerste 2 dagen was het enorm veel daarna is het beetje afgenomen
- 2 klieren aan linker kant en rechter kant circa 1,5cm die zijn altijd al aanwezig geweest
- vetknobbel(het is rond en beweegbaar levert geen pijn op en het is aan de rechter kant ( hier maak ik me enorm zorgen om
- afentoe diarree vaak in ochtend daarna is het over.
Afgelopen dinsdag was ik naar huisarts geweest en die heeft het gevoeld ze zei dat het vetknobbel was toch ben ik niet gerustgesteld is het niet misschien iets anders?
volgende vraag is, hoe komt dat ik zweet? het was ook best wel veel en dat zijn meestal de symptonen van ziektes..
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juli 2017 om 21:17Je had een voorhoofdsholteontsteking en een buikgriep. Dan is het natuurlijk niet zo raar als je opgezette lymfeklieren zou hebben. En die kunnen vervolgens maanden aanwezig blijven.
Wat de vetbult betreft: de huisarts kan dat wel vaststellen.
Het zweten ’s nachts is ook niet zo vreemd met het weer van de laatste tijd. Daar hebben wel meer mensen last van. Bovendien kan angst en stress dat ook veroorzaken.
Diarree is doorgaans een gevolg van wat je eet en drinkt.
ReagerenRichard15 juli 2017 om 21:22Wat betreft de lymklieren heb ze daar al 2/3 jaar al grootte is ong 1cm of 1.5 is dat ook normaal
ReagerenJohn (moderator)
15 juli 2017 om 21:38Lymfeklieren kunnen heel lang aanwezig zijn. Ik neem aan dat je er regelmatig aan voelt of ze er nog zijn?
Reagerenrichard15 juli 2017 om 21:40zelden misschien 1x per maand het is toch raar dat ze nog blijven? Moest direct aan lymklierkanker denken omdat ze nog steeds er zijn.
ReagerenJohn (moderator)
15 juli 2017 om 21:45Nou nee hoor. Dat was met het bloedonderzoek dan wel gezien.
ReagerenRichard15 juli 2017 om 21:49dat kun je toch niet zien met bloedonderzoek ?, of heb ik het verkeerd dacht dat ze stukje weefsel eruit halen en onderzoeken.. ben trouwens 25 jaar
ReagerenJohn (moderator)
15 juli 2017 om 21:55Ook in het bloed zijn er dan afwijkingen te zien, die dan weer aanleiding geven tot verder onderzoek.
Reageren