Zoeken Vraag het forum

vreemd stuk extra schedel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vreemd stuk extra schedel

Hallo,

sinds een jaar gelede merk ik iets raar aan mijn schedel, een soort extra stuk schedel percies, het lijkt alsof het stuk schedel een anders stuk schedel overkoepeld.

dus wat ik voel:

ik kom aan mij achterhoofd dat blijft naar de nek te gaan en dan opeens gaat het een stukje veder en dan naar benden. Niet duidelijk maar oke

en ik heb er eigenlijk ook echt complexen over want dit laat mijn hoofs heel lang lijken 1 omdat het langer wordt 2 het is een beetje puntig als ik het opscheer.

miss kan ik er een operatie ooit aan doen ?

want soms heb ik er ook een beetje een drukkend gevoel aan.

zeer onduidelijk maar alvast bedankt !

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga om te beginnen eens naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Anoniem

Ja maar ik ben nu 14/15 en ik weet dat je een schedelvorm niet kan veranderen maar ik heb een soort extra overkoepelend achting schedel denk ik ma zou je dat wel kunnen laten weghalen ? En ik ga naar de huisarts

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden.

Reageren
    Anoniem

IK DENK DAT IK WEET WAT HET IS !!!
    Ik ben echt heel zeker iets met mijn occupitaal been dat dat iets van de meest voorkomende schedelafwijkingen is en dat je er iets aan kan doen ik heb wel alleen maar iets in Engelse sites over gelezen dit geeft me echt wel hoop want het lijkt echt super had op wat ik heb :))))

Reageren
    John (moderator)

Op naar de huisarts dan…

Reageren
Reageer op: vreemd stuk extra schedel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.