- Vreemd stuk extra schedel8 juni 2017 om 19:24
Hallo,
sinds een jaar gelede merk ik iets raar aan mijn schedel, een soort extra stuk schedel percies, het lijkt alsof het stuk schedel een anders stuk schedel overkoepeld.
dus wat ik voel:
ik kom aan mij achterhoofd dat blijft naar de nek te gaan en dan opeens gaat het een stukje veder en dan naar benden. Niet duidelijk maar oke
en ik heb er eigenlijk ook echt complexen over want dit laat mijn hoofs heel lang lijken 1 omdat het langer wordt 2 het is een beetje puntig als ik het opscheer.
miss kan ik er een operatie ooit aan doen ?
want soms heb ik er ook een beetje een drukkend gevoel aan.
zeer onduidelijk maar alvast bedankt !
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juni 2017 om 19:28Ga om te beginnen eens naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenAnoniem8 juni 2017 om 20:02Ja maar ik ben nu 14/15 en ik weet dat je een schedelvorm niet kan veranderen maar ik heb een soort extra overkoepelend achting schedel denk ik ma zou je dat wel kunnen laten weghalen ? En ik ga naar de huisarts
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2017 om 20:15Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden.
ReagerenAnoniem8 juni 2017 om 21:49IK DENK DAT IK WEET WAT HET IS !!!
Reageren
Ik ben echt heel zeker iets met mijn occupitaal been dat dat iets van de meest voorkomende schedelafwijkingen is en dat je er iets aan kan doen ik heb wel alleen maar iets in Engelse sites over gelezen dit geeft me echt wel hoop want het lijkt echt super had op wat ik heb :))))John (moderator)
8 juni 2017 om 21:58Op naar de huisarts dan…
Reageren