- Anoniem14 juni 2017 om 23:51
Hallo,
Drie dagen geleden werd ik wakker met een bult onder mijn linker oor naast mijn kaak. Het voelt aan als spierpijn. Ik dacht toen ook dat ik die nacht gewoon verkeerd had gelegen. Nu 3 dagen later is het een dikke bult geworden die warm aanvoelt. Alles doet pijn; praten, eten, roken etc. Als ik mijn vinger er alleen al op leg doet het al pijn.
Iemand een idee wat het kan zijn of tips? Is het nodig als het dinsdag niet weg is naar de huisarts te gaan?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 juni 2017 om 00:02Het zal een opgezette lymfeklier zijn. Je bent niet verkouden? Je hebt geen last van tanden, tandvlees of keelpijn?
Als de klachten zo blijven, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken. Blijf er wel zoveel mogelijk vanaf.
ReagerenAnoniem15 juni 2017 om 21:10Nee ik heb geen last van mijn tanden, tandvlees of keelpijn. Ik ben ook niet verkouden. Boven de zwelling is nu ook een klein knobbeltje gekomen die geen pijn doet.
huisarts morgen of nog even mee wachten?
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2017 om 21:18Als je er last van hebt, ga dan even naar de huisarts
ReagerenEll24 juli 2017 om 07:50weet je al wat het is? K heb namelijk het zelfde sinds zaterdag 🙁
ReagerenNapoli27 januari 2018 om 19:17Weet je wat het was ik heb ook et zelfste????
Reageren