- Bryan13 februari 2017 om 13:17
Beste,
Ik heb 2 opgezwollen klieren aan beide zijde van m’n kaaklijn. Ben echter niet ziek geweest maar voel me niet helemaal 100. Is dit een rede voor doktersbezoek? Zit te denken om morge toch te gaan. Maar ben erg bang voor hodgkin4 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 februari 2017 om 13:40Lymfeklieren zijn een heel normaal verschijnsel. Een simpele verkoudheid, snotneus, scheerwondje, tandvlees of tandproblemen of puistjes kunnen dat al veroorzaken.
ReagerenBryan13 februari 2017 om 13:50Voel me inderdaad niet 100. Beetje slapjes. Spierpijn in onderrug. Nogal kortademig. Plus achter mijn oor en in mijn kaaklijn zit eeen soort stekend gevoel. Als ik mijn kin naar voren doe voel ik dat gebied trekken.. ik ga morge voor de zekerheid toch naar de huisarts. Want als het iets ernstigs is ben ik er het liefst vroeg bij
ReagerenBryan14 februari 2017 om 09:39Hoi ik wil nog even toevoegen dat ik er nog een zwelling in mijn hals bij heb. Deze is echter wel groter. Deze is zo’n 2 centimeter. Ik ga vanmiddag naar de huisarts ermee. Maar is dit ernstig?
ReagerenJohn (moderator)
14 februari 2017 om 10:32Dat hoeft zeker niet ernstig te zijn.
Reageren