Zoeken Vraag het forum

Opgezette klieren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bryan

Beste,
    Ik heb 2 opgezwollen klieren aan beide zijde van m’n kaaklijn. Ben echter niet ziek geweest maar voel me niet helemaal 100. Is dit een rede voor doktersbezoek? Zit te denken om morge toch te gaan. Maar ben erg bang voor hodgkin

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Lymfeklieren zijn een heel normaal verschijnsel. Een simpele verkoudheid, snotneus, scheerwondje, tandvlees of tandproblemen of puistjes  kunnen dat al veroorzaken.

Reageren
    Bryan

Voel me inderdaad niet 100. Beetje slapjes. Spierpijn in onderrug. Nogal kortademig. Plus achter mijn oor en in mijn kaaklijn zit eeen soort stekend gevoel. Als ik mijn kin naar voren doe voel ik dat gebied trekken.. ik ga morge voor de zekerheid toch naar de huisarts. Want als het iets ernstigs is ben ik er het liefst vroeg bij

Reageren
    Bryan

Hoi ik wil nog even toevoegen dat ik er nog een zwelling in mijn hals bij heb. Deze is echter wel groter. Deze is zo’n 2 centimeter. Ik ga vanmiddag naar de huisarts ermee. Maar is dit ernstig?

Reageren
    John (moderator)

Dat hoeft zeker niet ernstig te zijn.

Reageren
Reageer op: Opgezette klieren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.