- Wouter9 januari 2017 om 23:26
Beste mensen,
Ik ben niet echt thuis op dit forum dus ik zal direct met de deur in huis vallen:
Als ik wakker wordt ’s morgens heb ik soms last van een hoofdpijn die ik het beste kan omschrijven als een ‘steek achter mijn oog’. Dit is altijd aan dezelfde kant (rechteroog) en vrij agressief.
Hoe vroeger ik opsta, hoe meer last ik hiervan heb en de enige oplossing die ik tot nu toe gevonden heb, is gewoon een paar uurtjes verder slapen en hopen dat de hoofdpijn daarna verdwenen is.Indien ik gewoon opsta en een pijnstiller neem dan heb ik hier niet veel last meer van, maar dan bouwt de hoofdpijn weer op naarmate de dag vordert tot ik ’s avonds weer een hevige steek ervaar en zelfs geen licht kan verdragen.
Ik heb een tijdje gedacht dat dit lag aan het feit dat mijn neus vaak dichtzit en ik niet genoeg zuurstof binnenkreeg, maar de neus vrij maken helpt maar heel zelden. Ik slaap voornamelijk op mijn zij en buik en alles daar tussenin.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Alvast bedankt!Vriendelijke groeten,
Wouter1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 januari 2017 om 01:08Ga met de klachten naar de huisarts en laat naar de bijholten kijken. Overleg dan met de huisarts om ook een slaaponderzoek te laten doen om te kijken of je slaapapneu’s hebt
Reageren