Zoeken Vraag het forum

blijvende hoofdpijn na hersenschudding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

op 13 oktober 2014 heb ik een metalen staaf op het hoofd gekregen op het werk. De diagnose was een hersenschudding. Nu op 12 juni 2015 heb ik nog steeds hoofdpijn. Op 8 mei hebben ze me op het werk met de ambulance moeten wegvoeren doordat ik door enorme hoofdpijn in elkaar was gezakt. Ik weet niet meer wat ik moet doen. De dokter geeft me medicatie voorgeschreven maar dit helpt niet echt. Ik ben nu al een 3tal weken thuis met hoofdpijn. Door veel te rusten en het kalm aan te doen is er lichte beterschap maar de hoofdpijn en druk in mijn hoofd blijft. Ik weet niet meer wat ik moet doen en heb het gevoel dat mijn dokter me niet gelooft.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou toch een gevolg kunnen zijn van de hersenschudding…..dat was dan wel een zware hersenschudding… Hoeveel dagen heb je gerust hierna?

Ga toch terug naar je huisarts en vraag een verwijzing voor de neuroloog.

Reageren
Reageer op: blijvende hoofdpijn na hersenschudding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.