- Anoniem1 januari 2015 om 21:06
Hallo ik ben Tom en ben 16 jaar en ik heb sinds zondag een vaag en zwaar gevoel in mijn onderlip. Soms zit dit ook in m’n kin en mondhoeken. Ik kreeg dit gevoel als eerst toen ik met de hond wandelde ’s avond, het was toen vrij koud en er lag sneeuw. Het gevoel is soms erger en soms minder erg. Maar nu ik net op de bank zat tv te kijken kreeg ik bijna hetzelfde gevoel in m’n rechter bovenooglid. Aangezien ik iemand ben die dat dan meteen gaat googlen maak ik mezelf meteen bang, ik ben bijvoorbeeld doodsbang dat ik ALS heb.
Herkent iemand dit gevoel of weet iemand hoe en wanneer dit weg gaat?Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenAnoniem1 januari 2015 om 21:14Ps: ik was de laatste anderhalve ook erg angstig en ook 2 dagen depressief (denk ik).
ReagerenAnoniem1 januari 2015 om 21:16Ps ps: ik heb sinds vandaag ook veel last van stekende hoofdpijn en ik ben ook al dik een week duizelig (die is wel minder geworden).
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2015 om 21:19ALS is wel wat ver gezocht……
Reageren
Waarschijnlijk een kou gevat op een zenuw in je gezicht. Als je er na het weekend nog steeds last van hebt ga dan even naar je huisartsAnoniem1 januari 2015 om 21:38Enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik vind het namelijk wel wat eng en ik maak mezelf alsmaar gek
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2015 om 22:28Zoals ik al schreef:
Reageren
een kou gevat op een zenuw in je gezicht. Niet ernstig en in de regel herstelt het vanzelf.