Piriformis Syndroom

Kan iemand mij vertellen of operatie effect had of niet?

Aanbevelingen dokter die operatie doet?

Botox effect of niet?

Alvast bedankt!

Reactie

Dag Mattew, ik heb u een mail gestuurd. Mvg

Reactie

goedendag heeft u nog steeds last,ik heb namelijk na vijf jaar zoeken de indruk dat ik soorteglijk syndroom ervaar pijn in de voet branden en prikken de gehele dag door en zonder afname ,wat is er met u veranderd sinds een aantal jaren of heeft u het nog steeds?

Reactie

heeft er überhaupt iemand verbetering meegemaakt met of zonder operatie in welke vorm dan ook en klopt het dat je helse branden in je voet voelt van dit syndroom ???? wie o wie kan er als patiënt een antwoord op geven ??????????????

groetjes en iedereen sterkte gr Ron

Reactie

Goedemorgen mensen,

Ikzelf ben 31 jaar en de voorbije 2 jaar heb ik afgezien van de pijn. Alle onderzoeken gedaan, botscan, meerdere mri, emg, kine, verschillende osteopaat,... ik at meer pijnstillers dan eten. Verschillende neurochirurgen bezocht tot ik uiteindelijk doorgestuurd werd naar dr van melkebeek in az monica Deurne omdat ze een idee hadden dat het om piriformis zou gaan.

2 extra onderzoeken moeten doen ( mri heup en bilregio + emg bij dr perdieus in monica ( emg'ist gekend met het syndroom ).

Resultaat: 100% zeker piriformis, ook omdat al de rest uitgesloten was na onderzoek .

Eindelijk na 2 jaar operatie ondergaan, release van de piriformis en de nervus ischiadicus.

1 maand revalidatie en 30 kinebeurten later kan ik zeggen dat ik terug normaal kan zitten en slapen zonder pijn. De regio rond de bil is soms nog gevoelig omdat nervus ischiadicus serieus beschadigd was .Nu veel bewegen en vitamine bijnemen voor zenuwherstel.

Ik kwam toevallig op dit forum terecht en merkte op dat er geen antwoorden kwamen op jullie vragen over slaagkans operatie.

Mensen die na operatie geen last méér hebben hoeven natuurlijk de fora niet meer te bezoeken vandaar dat ik denk dat de anderen ook geholpen zijn.

Jullie mogen mij uiteraard steeds contacteren met vragen .

Als jullie hetzelfde meemaken als ik begrijp ik het als geen ander!

Groetjes Dennis Van de Looverbosch

Reactie
Reageer op: Piriformis Syndroom
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief