- JT26 november 2023 om 01:05
Ik heb ook net een deuk ontdekt op de achterkant boven op m’n hoofd. Vingertopje breed en verdiept.
Ik heb afgelopen juni wel een evenwichtsorgaan ontsteking gehad en daardoor vergeetachtig geweest en nog altijd wat vergeetachtig. Nu lees ik dat meer mensen dat hier hebben. Geen idee of het van t deukje komt of na wee is van de ontsteking.
Ook ik weet niet of dit alarmbellen zijn en of ik contact op moet nemen met de huisarts.
Depzel13 januari 2024 om 14:19Zit een docu te kijken over archeologisch onderzoek in Egypte. Daar hoor ik een archeologe praten over de deukjes in een schedel, dit moest wijzen op “de deukjes van de overgang bij een vrouw” Zo maakte zij de schatting van het geslacht en leeftijd…. ben daar op gasn googlen en kwam toen op dit forum uit…. 😉
ReagerenCosmo10 augustus 2024 om 12:56Ik heb dit ook een gleuf zo groot als een vinger en dan nog eentje niet ver ernaast maar die is minder diep, als ik erop druk wordt ik ook misselijk, weet iemand al wat dit kan zijn?
ReagerenJohn (moderator)
10 augustus 2024 om 13:39Ipv je afvragen of “iemand” al weet wat het kan zijn I( als het dan al hetzelfde is), kun je beter zelf hiermee naar de huisarts gaan
ReagerenMel1 december 2024 om 03:20Kan ik weten hoe oud jullie zijn? Misschien op een bepaalde leeftijd komt het voor.
ReagerenNathalie9 december 2024 om 01:40K18 juni 2025 om 21:38Heeft iemand hier al wat meer informatie over?
Reageren
Ik heb het namelijk ook…20258 juli 2025 om 07:54Deze deuken hebben waarschijnlijk te maken met kalium en niet goed functionerende nieren. Mogelijk is er ook iets niet in orde met de zwezerik.
Reageren
Mijn ruime ervaring is dat ze niet willen helpen.
Medicijnen kunnen ze wel voorschrijven maar aangeven wat er aan de hand is, dat kunnen ze niet, das gek.
Dat is een heel erg vreemde en onwerkelijke situatie.
Komt nog bij dat de patiënten die de medicijnen accepteren verslaafd raken aan die medicijnen.
Ben je dan beter of slechter af?
Logisch dat zorgverleners extra bescherming hebben gekregen want het is compleet onacceptabel.
Extra bescherming want anders kunnen ze niet doorgaan om uw gezondheid nog verder om zeep te helpen!
Succes.20258 juli 2025 om 09:39Het is heel simpel.
Reageren
Stop met drugs, dwz: koffie, medicijnen, roken etc en ga vers bio eten. Tegenwoordig mixen ze pfas door de pesticiden, eet smakelijk. In Nederland zelfs 2x zoveel, eet smakelijk.
Weleens gezien wat koffie met de bijnieren doet?
En hoe zielig is het als een persoon opstaat en eerste wat ie doet is naar de koffiemachine al dan niet met sigaret. Groot deel van Nederland is verslaafd. En die goeie invloeden van koffie op de gezondheid? Haal die uit wat anders en niet uit de koffie verslaving.
En beweeg voldoende.202510 juli 2025 om 06:46Bij nader inzien zou ik een histamine-probleem op 1 zetten.
Reageren
Eet maar eens een wild gevangen zalm, misschien nog wat citroen (histaminevrijmaker) erbij.
Pas wel op want ben je er gevoelig voor dan kan het heftig vallen. Sommige krijgen bijv vreselijke hoofdpijn bij teveel histamine.Avi16 januari 2026 om 05:42Graag zou ik weten of iemand al foto’s heeft laten maken, of iets meer over dit thema weet. Ook ik heb een deuk, of eerder zoiets als een “fontanellen” gleuf. Zeker een vinger breed voelbaar op mijn hoofd. – Peter, jij bent huisarts en moderator.. misschien kun jij mij vriendelijk verder helpen? Ik zelf ben 60 jaar oud( want iemand vroeg hier de leeftijden op te geven). Ik ben bij mijn huisarts geweest en deze heeft met zijn 67 jaar dit probleem nog nooit eerder gezien.
Reageren