- Ik7 augustus 2022 om 12:02
Sinds paar weken weer tintelingen hand. Toen tintelingen voeten erbij. Nu heb ik hele rare verzuurde benen. Armen ook prikkels. Ben bewust dat ik af en toe m’n spieren aanspan. Geen idee waarom. Ben wel bekend met hypochondrie en angststoornis. Die overwonnen dacht ik. Zelfs als ik oxazepam neem verdwijnen de klachten niet. Maakt me weer zo bang. Aangezien m’n vader ms had. Associeer ik dat ermee.
Hyperventilatietest was een keer 40 en 43.
Maar adem zit wel
Hoog en wordt wakker met droge mond.In hoeverre heeft dit met ms of als oid te maken? Of zou het toch weer door spanning komen?
7 reactiesReagerenIk7 augustus 2022 om 12:17Kleine aanvulling. Is meestal de m’n rechterhand die tintelt/ prikt. En dove vingertoppen soms
ReagerenIk7 augustus 2022 om 16:09Iemand een idee?
ReagerenSuzan7 augustus 2022 om 16:17Hyperventilatie…..
Reageren
Je verhaal komt me erg bekend voor trouwens, volgens mij is dit antwoord dan ook al vaker gegevenIk7 augustus 2022 om 16:19O oké. Niet aan mij. Ik vraag het voor het eerst. Maar bedankt. ☺️
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2022 om 16:24Ik denk dat je het toch vooral bij angsten/spanningen moet zoeken.
ReagerenIk7 augustus 2022 om 16:43Dank u wel. Dus ook als het maar om een arm hand gaat? En nu ook kramperig. ?
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2022 om 16:49Ja
Reageren