Zoeken Vraag het forum

Klinisch neuro-psychisch voorval [ernstig]

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Thomas

Hallo iedereen,

Ik ben een man van 18.

Ik ga direct met mijn rug op het mes vallen, ik heb al een paar weken last van

zinnen die ik lees en goed zie maar toch andere woorden uitspreek, naast dingen klikken op de pc terwijl ze 3mm van de muis zitten,het opnieuw moeten herkennen van objecten die ik al ken, knock-out hoofdpijn(12/7) samen met pulsen over voorhoofd, grove fouten maken die ik normaal niet doe, een zwoel gevoel binnenin het hoofd zoals een vlieg die aan thc-draden plakt(verdoofd gevoel), naar het niets staren, zeer lastig om te redeneren, lichaamstemperatuur++, eerst schrijven terwijl ik er nog moet nadenken, dingen niet afmaken. essentiele dingen uit het oog verliezen(nog naar, langs dit, straks dat..). dit is een proces die zich langzaam heeft opgebouwd over een periode van 9-11 maanden.

de aanleiding is te vergelijken met de situatie wanneer iemand in een cel zit dan te horen krijgt dat hij vrij komt, maar dat was een grap van de cipier, en dit een paar keer opnieuw.

Wat kan dit betekenen? permanent?

1 reactie
    Reageren
    Thomas

welke persoon contacteer ik best om effectieve methoden/ritmen/medicatie voorgeschoteld te krijgen?

Reageren
Reageer op: Klinisch neuro-psychisch voorval [ernstig]
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.