- Thomas21 juni 2019 om 23:27
Hallo iedereen,
Ik ben een man van 18.
Ik ga direct met mijn rug op het mes vallen, ik heb al een paar weken last van
zinnen die ik lees en goed zie maar toch andere woorden uitspreek, naast dingen klikken op de pc terwijl ze 3mm van de muis zitten,het opnieuw moeten herkennen van objecten die ik al ken, knock-out hoofdpijn(12/7) samen met pulsen over voorhoofd, grove fouten maken die ik normaal niet doe, een zwoel gevoel binnenin het hoofd zoals een vlieg die aan thc-draden plakt(verdoofd gevoel), naar het niets staren, zeer lastig om te redeneren, lichaamstemperatuur++, eerst schrijven terwijl ik er nog moet nadenken, dingen niet afmaken. essentiele dingen uit het oog verliezen(nog naar, langs dit, straks dat..). dit is een proces die zich langzaam heeft opgebouwd over een periode van 9-11 maanden.
de aanleiding is te vergelijken met de situatie wanneer iemand in een cel zit dan te horen krijgt dat hij vrij komt, maar dat was een grap van de cipier, en dit een paar keer opnieuw.
Wat kan dit betekenen? permanent?
1 reactieReagerenThomas21 juni 2019 om 23:45welke persoon contacteer ik best om effectieve methoden/ritmen/medicatie voorgeschoteld te krijgen?
Reageren