Zoeken Vraag het forum

Korte steken in hoofd, bang voor hersentumor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marjo

Ik heb de afgelopen weken op willekeurige dagen dat ik een aantal korte (soms erg felle) steken voel, meestal vanuit mijzelf gezien aan linker voor- en achterkant van hoofd. Aan diezelfde kant van hoofd kreeg ik een oogontsteking – aan binnenkant ooglid een bultje met ontsteking (en een verkoudheid er vlak voor), die is ondertussen bijna weg (de ontsteking is weg, het bultje ook, het is alleen nog wel wat roder). Verder heb ik ook toenemende mate last van tinnitus (maar kan ook van erop letten zijn of stress?)

Ik maak me hierdoor ontzettend zorgen over een hersentumor!! Maar wil niet als een hypochondrie r meteen naar de huisarts rennen.

Kan dit duiden op een hersentumor???

8 reacties
    Reageren
    Marjo

Iemand misschien een idee?

De scherpe steken zijn wel veel doffer geworden. Het is nu heel af en toe op de dag een par doffe korte steekjes achterkant hoofd. Kan het ook met houding te maken hebben?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou zeker kunnen

Reageren
    Marjo

Toch nog een vraag; ik heb dus aantal keer op de dag of zachte of hele scherpe stekende pijn 95% van de keren op dezelfde plek links achter op het hoofd. Als ik hard masseer op die plek of vlakbij dan schiet het er af en toe ook in. Mijn nek kraakt ook als ik mijn hoofd ronddraai. Het voelt soms letterlijk alsof er iets wordt afgeknepen of alsof er een stroomschokje doorheen gaat. Als ik Google vind ik alleen maar enge dingen. Wat kan zoiets zijn, buiten houding?

Reageren
    John (moderator)

Dit zal toch vanuit de nekspieren komen.

Reageren
    Marjo

Hi John, moet ik me geen zorgen maken over een hersentumor op die plek? Ik ben zo bang.

Reageren
    John (moderator)
    Mumu

Hallo,ik heb sinds gisteren felle korte steken naast mijn oor die ganse dagen aanhouden maar geen hoofdpijn of andere klachten het heeft niets met mijn oor te maken zou dit een ontstoken zenuw zijn dank u

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen. ga dus ermee naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Korte steken in hoofd, bang voor hersentumor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.