- Tamara20 januari 2018 om 10:36
4 maand geleden heeft mijn huisarts mij doorverwezen naar de neuroloog wegens hoofdpijn!! Ik heb daar EEG gehad en een MRI daag was niks op te zien ivm epilepsie. Ondanks deze test blijf ik schrik hebben om iets te krijgen ivm met epilepsie. Ik heb geen risico factoren en niemand in de familie heeft het. Ik neem zelf depakine voor tegen mijne migraine en oog migraine. Ik ben nu wakker geworden met heel veel speeksel wat ik nu nog altijd heb en heel wankel op mijn benen. Gisteren wel een heel felle aanval gehad van migraine. Weet niet of het daar NOg van kan zijn of dat dit toch kan uitdraaien op epilepsie. Heb wel bang en kan me moeilijk concentreren
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 januari 2018 om 10:46Dat heeft met epilepsie helemaal niets te maken
ReagerenCatootje20 januari 2018 om 21:27Denk bij hoofdpijn en migraine vooral aan factoren als voeding, darmflora en tekorten aan diverse voedingstoffen. Onder andere magnesium en vitamine B. Ook kan oestrogeendominantie een rol spelen. Daar kan je een en ander over vinden op internet, ook hoe je dat zelf kan bijsturen. Veel medicijnen zorgen voor tekorten aan diverse vitaminen en mineralen, wat ook weer klachten kan geven.
Reageren