- Een bezorgd iemand :(21 november 2017 om 14:20
Hallo
Ik heb sinds een maand of 2 last van oogmigraine. Sinds 3 weken nu ben ik bijna constant duizelig, licht in het hoofd, misselijk, zwarte vlekjes zien, het gevoel dat ik ga flauwvallen. Ik ben daar echt depressief van omdat mijn sociaal leven daaronder lijdt. Ik ben al bij de huisarts geweest en ik ben doorverwezen naar de neuroloog, maar heb pas een afspraak in januari. Ondertussen word ik zot en gaat het maar niet over. Ik ben erg bang dat het iets ernstig is. Is er toevallig iemand met dezelfde symptomen?
4 reactiesReagerenCatootje24 november 2017 om 03:45Bij veel klachten kunnen factoren spelen als voeding en voedingstekorten. Veel mensen eten teveel snelle suikers en brood, wat kan zorgen voor schommelingen in je bloedsuikerspiegel, wat ontregelingen kan geven in je hormonen en neurotransmitters. Bij migraine kan ook stoffen als histamine en tyramine spelen. daarnaast kan je tekorten hebben aan diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Onder andere magnesium en vitamine B en D.
ReagerenEen bezorgd iemand :(25 november 2017 om 06:32bedankt voor je reactie, maar hoe kan je die tekorten dan opsporen? Want volgens mijn bloedtesten is alles in orde…
ReagerenCatootje25 november 2017 om 17:06Bloedonderzoek zegt niet zo heel veel. Zo is een magnesiumtekort niet aan te tonen op bloedniveau. Heb zelf laten uittesten bij een alternatief therapeut wat mijn lichaam nodig heeft en hij heeft me ook op weg geholpen met mijn voeding.
Weet niet of je man of vrouw bent. Bij migraine kan ook oestrogeendominantie een rol spelen; iets dat met de juiste voeding en natuurlijke middelen ook bij te sturen is.
Reagerenanoniem27 november 2017 om 11:19Kijk voor de zekerheid of je deze klachten herkent. Wellicht is de oorzaak eenvoudiger dan je denkt. https://www.stichtingehs.nl/gezondheidsklachten-straling/altijd-moe
Sterkte
Reageren