Zoeken Vraag het forum

Gevoel benen hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • oddme

Het houdt me bezig.Paar jaar geleden had ik totaal geen gevoel meer in mijn onderlichaam.Alles was verdooft.Toen ik op wilde staan leek het net of er geen zwaartekracht bestond (voelde me heel sterk in).Dit heeft ongeveer 1 a 2 uur geduurd.Die nacht heb ik de hele dag liggen trillen op de grond.De dagen er na had ik druk op mijn hoofd en hoofdpijn.

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ben je destijds niet naar de dokter geweest? Het heeft weinig zin om je daar nu mee bezig te houden als de klachten nooit meer terug zijn gekomen

Reageren
    oddme

Klachten zijn niet terug gekomen maar wil zo graag duidelijkheid.Wel eens gevraagd aan 1 huisarts en krijg nooit een antwoord.Het is voor mij heel belangrijk dat ik het te weten kom.

Reageren
    John (moderator)

Daar is ook geen antwoord op te geven, jaren nadien. Je had toen meteen naar de dokter moeten gaan. Dan had er wat onderzocht kunnen  worden

Reageren
    oddme

Is er geen andere manier om er achter te komen.Ik kan dan namelijk wat afsluiten.Vandaar dat het zo belangrijk is.

Reageren
    John (moderator)

Ik zie geen mogelijkheid….

Reageren
    oddme

bedankt en jammer

Wat ik zelf dacht is dat iemand iets in mijn benen heeft gespoten (drugs) 🙁
    Was daarna ook behoorlijk in de war.Dat kan je ook niet uitsluiten ?

Reageren
    John (moderator)

Dat is niet erg waarschijnlijk.

Reageren
    oddme

misschien insuline ? Het gekke was wel iemand naast me ging zitten toen dat gebeurde.

Reageren
    John (moderator)

Dat zou je dan toch gemerkt moeten hebben. Bovendien: als dat van insuline geweest zou zijn, had je het niet overleefd.

Reageren
    oddme

Dan zou je gelijk dood ziek worden ? BTW zo help je me al dat waren 2 dingen die ik wou uitsluiten.

Reageren
    John (moderator)

Niet doodziek, maar dood..

Maar je zou toch merken als iemand je een spuit geeft…

Reageren
    oddme

Bedankt

Dit geeft wat rust.

Weet wel dat je van teveel  insuline knetter gek kan worden en hersenbeschadigingen kan krijgen.Je mag best weten dat ik daarna knetter gek was en heb er een trauma aan overgehouden en misschien wel meer.

Groetjes

Me 🙂

Reageren
Reageer op: Gevoel benen hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.