- anoniem28 januari 2017 om 19:03
Hallo,
Ik heb eergisteren mijn hoofd best wel hard gestoten aan de schuine dak zegmaar boven mijn bed. Ik ging daarna gelijk liggen en heb voor de rest niet zoveel klachten gehad die dag. Wel ging ik piekeren over of dat het iets ergs zou kunnen zijn. ( ik heb last van angststoornissen en ben een beetje hypochondrisch ) Nu heb ik last van derealisatie (is niet de eerste keer), soms misselijkheid, heb een kleine paniekaanval gehad gisteren en de plek waar ik me heb gestoten doet zeer en ben ik bang dat het te maken heeft met dat ik die dag mijn hoofd heb gestoten en dat het misschien wel iets ergs is als een hersenbloeding. Ook heb ik helemaal geen energie meer om iets te doen, maar dat kan misschien ook door het zoveel piekeren denk ik. Ik ben 14 jaar en ik ben best bang dat er iets ergs aan de hand is .. Heeft iemand tips?
3 reactiesReagerenAnoniem28 januari 2017 om 19:33Stress en angst verzieken een heleboel. Het kan je dingen laten voelen die er niet zijn, maar voor jou wel zo voelen. Probeer eens rustig te zitten, je ogen dicht te doen en rustig adem te halen. In door je neus en uit door jouw mond en denk even aan bijv. de zon, of iets waar je blij van wordt. Kijk dan of je rustiger wordt. En drink vooral lekker water, dan kunnen je organen ontgiften.
Ik denk niet dat je een hersenbloeding hebt! Maar ga anders even naar de dokter zodat deze het een en ander kan uitsluiten, bijv hersenschudding. Dan kan hij/zij je nakijken en gerust stellen. Dan hoef je ook niet voor niets angstig te blijven. Succes.
ReagerenIzzy20 april 2017 om 22:27Hallo
Gisteren avond heb ik mijn hoofd gestoten tegen een boiler ik heb er een washandje op gelegt nu heb ik op die plek een bultje ik ben soms draairig en veel hoofdpijn
Nu ben ik opgestaan en heb ik ook ineens een bult van voor op mijn hoofd enig idee hoe dat komt en wat ik nu moet doen
Ik heb ook pyn aan men keel
En ineens onder mijn borst is dit normaal als je u hoofd stoot heb het nog nooit meegemaakt
ReagerenJohn (moderator)
20 april 2017 om 23:28Ga morgen maar eens even naar de huisarts
Reageren