Zoeken Vraag het forum

Heftige hoofdpijn en meer..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lidewei

3 weken geleden kreeg ik heftige fases met hoofdpijn en steken in mn hoofd. Dit hield 2/3 dagen aan en toen was het over.

Vorig weekend voelde ik me niet zo lekker. Lichtelijk misselijk en borrelende darmen. Op maandag middag kreeg ik verhoging(geen idee hoeveel, mijn thermometer is kapot). Ik zag niet zo duidelijk, was misselijk, had hoofdpijn en last van mn darmen. Ook vaak krampen in mn buik.

Eerst dacht ik dat ik misschien zwanger was aangezien ik bijna ongesteld moest worden en veel symptomen deden me daar aan denken maar uiteindelijk niet t geval.

Dinsdag eigenlijk het zelfde en snachts een soort koortsaanval gehad van 10 minuten.

Woensdag en donderdag voelde ik me nog steeds zo met alle klachten.

Tot vrijdag middag voelde ik me nog ziek en toen het hele weekend wel oke. Nog vlagen van hoofdpijn en misselijkheid.

Afgelopen maandag ochtend ging het goed en later kreeg ik barstende koppijn en was ik weer misselijk. Ook had ik veel pijn in mn onderrug en heupen.
    Dit hield aan tot gisteravond(woensdag).
    Ik had het gevoel dat ik dezelfe klachten had maar dan geen verhoging.

Vanochtend voelde ik me wel oke tot een uur of half 3 werd ik weer misselijk, hoofdpijn maar wel minder en later op de avond kreeg ik een tintenlende tong en mn rechter arm tintenlde ook af en toe
    ..

Ik heb fybromyalgie en de pijnen die ik heb in mijn spieren voelen anders dan wat ik nu heb. Het komt nu meer voor in mn gewrichten

Wat zouden jullie in dit geval doen of denken

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kunnen griepsymptomen zijn van een griep die niet doorbreekt. Maar ik zou wel even naar de huisarts gaan

Reageren
Reageer op: Heftige hoofdpijn en meer..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.