- Anoniem23 april 2016 om 12:06
Ik heb nu al sinds enkele weken dat er af en toe als ik mijn neus snuit( ben niet heel verkouden ofzo) dat er bloed zit in alleen mijn rechterneus gat. Nu snoot ik net weer en was mijn snot gewoon zwart van enkel alleen mijn rechterneus gat?
Wat is dit en moet ik mij zorgen maken?Vedere info:
Man 20 jaar sinds 1 jaar gestopt met roken7 reactiesReagerenAnoniem23 april 2016 om 12:18Mijn rechtenneusgat zit trouwens momenteel wel verstopt
ReagerenJohn (moderator)
23 april 2016 om 12:25Kan best zijn dar er een heel klein bloedvaatje knapt door het snuiten.
Reageren
Dat is verver geen probleem. Probeer iets minder hard te snuitenAnoniem23 april 2016 om 12:31Beste tandor,
Ik snuit niet echt ik pulk het met een zakdoekje er uit en toen zit er snot met bloed vermengt als ik dan ga snuiten komt er normaal snot uit.
ReagerenJohn (moderator)
23 april 2016 om 12:33dat pulken kan dus ook de oorzaak zijn.
ReagerenAnoniem23 april 2016 om 12:35Dat zou idd kunnen maar ik doe dit niet vaak. Toevallig net voor het eerst in een week ofzo en trof daar zwart geworden bloed in het snot aan. Veder heb ik ook een opgezwollen lymfklier onder mijn kaak misschien dat het daarmee in connectie staat?
ReagerenJohn (moderator)
23 april 2016 om 12:42Je neus is verstopt, waarschijnlijk een verkoudheid. Daarom is dan je lymfeklier ook wat opgezet.
ReagerenAnoniem23 april 2016 om 12:46Dankuwel voor uw antwoord
Reageren