- Anoniem12 september 2015 om 21:47
ben al dagenlang duizelig misselijk en heb geen trek in eten ben ook 2 kilo afgevallen binnen een week tijd nu hebben ze bloed afgenomen en zeggen alles is goed nu zie ik drie aparte waarden maar weet niet wat ze inhouden enzo
C-Reaktief Proteïne mg/L 0.0-5.0 – 8.9 H – – –
Vitamine B1 (thiamine-difosfaat)nmol/L 78-143 -157 H –
: Urine: Portie + Kwal en Sediment
Kreatinine µmol/L 5994.00 – – – 2408.003 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 september 2015 om 00:01C-Reaktief Proteïne mg/L 0.0-5.0-8.9 H
Dit is een ontstekingswaarde. Ze is iets verhoogd maar dat is verder geen probleem. Dat zou kunnen betekenen dat je eerder wellicht een lichte ontsteking gehad zou kunnen hebbenVitamine B1 (thiamine-difosfaat)nmol/L 78-143 -157 H –
Deze waarde is ook iets verhoogd maar dat is verder geen enkel probleem. alles wat teveel is wordt gewoon uitgeplast.Urine: Portie + Kwal en Sediment
Kreatinine µmol/L 5994.00 -2408.00
Een verlaagde waarde is meestal geen reden voor ongerustheid. Alle situaties waarbij de spiermassa afneemt (zoals bedlegerigheid of ouderdom) gaan gepaard met een verlaging van de hoeveelheid kreatinine in het bloed/urine. Een lichte verlaging van de hoeveelheid kreatinine in het bloed/urine kan optreden tijdens de zwangerschap.Alle waarden geven in ieder geval geen reden tot ongerustheid.
ReagerenAnoniem13 september 2015 om 05:42dit zijn twee diverse waarden Kreatinine µmol/L 5994.00 dit was de laatste ik kan de normale waarden niet vinden
ReagerenJohn (moderator)
13 september 2015 om 08:31De normaalwaarde is afhankelijk van meerdere factoren.
Reageren
Daar kan ik zo geen informatie over geven. Dit zou je even moeten navragen bij je huisarts.