- Anoniem11 juni 2015 om 21:01
hallo,
ik heb geen idee of ik in het juiste topic zit, maar dit leek mij het meest gerelateerd.
ik ben 20 jaar en ik zit met vervelend iets,
Ik rook niet ( meer 7maand ) en ik ben veel gaan bewegen.
Nu kan ik altijd wel 2 tot 5 km lopen zonder enig last te hebben, maar zo kan ik ook plots even vanaf de deur na de auto lopen en dan gebeurt het plots..ik voel van te voren niks, en plots voel ik een soort klop op mijn borstkast met een zeer ongemakkelijk gevoel. ( vaak als ik dit heb ik het gevoel dat ik ook plots ineens zelf moet ademhalen ) het lopen zelf gaat dan ineens heel moeilijk en zwaar en naar een pa sec gaat alles weer normaal en voelt het alleen een beetje naar.
het is de laatste 3 maanden begonnen zobeetje.. en het komt vooral voor als ik moe ben. Dus bijvoorbeeld hard heb gewerkt of iets slechter heb geslapen.heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn van dit rare fenomeen?
het is net dus alsof iemand eerst even klopt op me borst en dat het even stroef loopt… even zelf moet ademhalen en na een tijdje weer normaal.maar zo kan het ook zijn dat ik rustig even zit te drinken en plots dus ook die klop heb. even een sec wacht en weer verder kan drinken en dan na pa min weer het zelfde. het geeft vaak een heel naar gevoel
alvast bedankt voor uw reactie en tijd
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 juni 2015 om 21:14Het zou eventueel hyperventilatie kunnen zijn. Maar dat is zo moeilijk vast te stellen, misschien is het goed om eens naar de huisarts te gaan met de klachten
ReagerenAnoniem22 oktober 2015 om 21:09Wellicht hartritmestoornis
Hart slaat dubbel en dan slaat het 1 keer over
Bij mij bij vermoeidheid of stress
Herman
Reageren