- Anoniem5 januari 2015 om 15:56
Ik ben meisje van 13 jaar en ik heb erg veel last van de volgende symptomen:
– Stekende pijn bij hart
– brandende pijn bij hart
– Pijn in armen, kaak, nek, rug ( tussen schouderbladen)
– maag van slag
– rommelend gevoel in hartstreek
– hartkloppingen
– stuiptrekkingenIk ben bang dat dit iets is met mijn hart. Ik ben al naar de huisarts geweest maar die zij dat er niks is. Ik heb al deze symptomen in allerlei staten; rust, inspanning, werken, praten, eten. Ik maak me er erg druk over, maar ook als ik me er even niet druk over maak zijn de symptomen aanwezig. Wat kan dit zijn?
Groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 januari 2015 om 16:33Heb je misschien last van stress en spanningen?
ReagerenAnoniem8 januari 2015 om 19:42Ik heb niet meer stress of spanning dan normaal.
ReagerenAnoniem8 januari 2015 om 20:06Stress kan veel doen met het lichaam zoals hartkloppingen ect. maar Ik ben zelf een hartpatiënt (cardiomiopathie) , ook ik voelde een rommelend gevoel rond mijn hart. Ben zelf meerdere malen naar de huisarts geweest en hij vond niets afwijkend. De huisarts heeft mij nooit door verwezen naar een cardioloog voor een simpele ECG. (Hartfilmpje), ik wam er pas achter dat ik ziek was toen mijn zus met klachten naar het ziekenhuis ging. Zo ging het balletje rollen. Als je het niet vertrouwd, vraag dan aan je huisarts om in het ziekenhuis een ECG te maken, het is zo gebeurt en ze kunnen precies zien op het filmpje of er iets afwijkend is. Dus gewoon even een hartfilmpje maken. Succes.
Reageren