Zoeken Vraag het forum

steken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb sinds de laatste paar weken last van steken op mijn borst. Deze zitten voornamelijk links langs mijn borst bij de ribben, maar ook weleens bij de hartstreek. Ik heb het vaak als ik wakker word, dan voelt die gedeelte van de borst erg geïrriteerd. Ik heb er meestal met rust last van, niet persee als ik bezig ben. Ik maak me een beetje zorgen over omdat ik vandaag ergens was en opeens erge steken kreeg met inademen,en kreeg ze ook links bij mijn ribben.. Ook kreeg ik erg last van me schouder en trok het door naar mijn rug. Het geïrriteerde gevoel blijft helaas wel vaak hangen door de dag heen.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou zeggen ga eens even bij de huisarts langs met de klachten. Die kan je onderzoeken.

Reageren
    Anoniem

Loop ik al bij, heb al een hartonderzoek gehad omdat er een ruisje te horen was, maar alles met het hart was goed. Algemene bloedtest was ook goed.

Reageren
    John (moderator)

Als de klachten blijven aanhouden, gewoon weer terug gaan naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: steken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.