- Anoniem19 augustus 2014 om 19:45
Hallo, ik heb sinds de laatste paar weken last van steken op mijn borst. Deze zitten voornamelijk links langs mijn borst bij de ribben, maar ook weleens bij de hartstreek. Ik heb het vaak als ik wakker word, dan voelt die gedeelte van de borst erg geïrriteerd. Ik heb er meestal met rust last van, niet persee als ik bezig ben. Ik maak me een beetje zorgen over omdat ik vandaag ergens was en opeens erge steken kreeg met inademen,en kreeg ze ook links bij mijn ribben.. Ook kreeg ik erg last van me schouder en trok het door naar mijn rug. Het geïrriteerde gevoel blijft helaas wel vaak hangen door de dag heen.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2014 om 20:27Ik zou zeggen ga eens even bij de huisarts langs met de klachten. Die kan je onderzoeken.
ReagerenAnoniem19 augustus 2014 om 20:42Loop ik al bij, heb al een hartonderzoek gehad omdat er een ruisje te horen was, maar alles met het hart was goed. Algemene bloedtest was ook goed.
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2014 om 21:36Als de klachten blijven aanhouden, gewoon weer terug gaan naar je huisarts.
Reageren