Zoeken Vraag het forum

Blauwe plekken leukemie rode puntjes huid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedemorgen ik heb vaak last van spontane blauwe plekken of rode onderhuidse vlekken die komen en gaan vaak als ik verkouden word of me niet lekker voel . Ik ben altijd bang dat ik leukemie heb ofzo . Pijn in gewrichten duizelig vaak moe . Meedere malen bloedgeprikt niks uitgekomen alleen vitamine d te laag en bloed wat iets te dik was omdat ik bijna geen water dronk alleen maar koffie. Nu is mijn vraag bij leukemie verdwijnen dan de bloeduitstortingen vanzelf of blijven ze dan omdat het lichaam niet meer in staat is om het bloed op te ruimen . ?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Bij leukemie komen ze niet alleen als je verkouden bent of je niet lekker voelt
    Maar dat zou ook in je bloedonderzoek gezien zijn

Reageren
    Anoniem

Ok ik heb het ook wel als ik niet verkouden ben excuses. Maar verdwijnen ze dan ook spontaan of zou er alleen maar meer bijkomen zonder dat de oude plekken wegtrekken ?

Reageren
    Suus

Je zou dan ook andere klachten moeten hebben.
    En, zoals John schreef, leukemie was bij een bloedonderzoek naar voren gekomen.
    Er is dus uitgesloten dat je leukemie hebt.

Reageren
    Anoniem

Nou heb eigenlijk een hele waslijst aan klachten alleen . Die bloeduitstortingen zijn erbij gekomen . Alleen het trekt vanzelf weer weg . Probleem is moet ik nu weer bloed prikken of kan ik wr van uitgaan dat het niks is dat het bij mij hoort omdat het vanzelf weer wegtrekt want volgens mij had ik ergens gelezen als het vanzelf wegtrekt dan is er niks aan de hand of zit ik ernaast ?

Reageren
    John (moderator)

Bij leukemie trekken ze niet vanzelf weg. Maar je zou je daar eigenlijk niet mee bezig moeten houden. Als je leukemie zou hebben dan was dat in het bloedonderzoek wel naar voren zijn gekomen

Reageren
Reageer op: Blauwe plekken leukemie rode puntjes huid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.