Ik ben een jongen van 23. Ik heb sinds 2/3 dagen het gevoel dat mijn lichaam heel raar aanvoelt. Mijn benen voelen zwaar aan en mijn armen / handen trillen erg. Ik heb nog wel dat heel mijn lichaam trilt. Echt heel raar aanvoelt, gewoon echt veel minder gevoel en verdoofd. En soms echt transpiratie aanvallen, omdat ik dus gewoon niet meer weet wat warm en koud is. Het doet soms ook pijn als ik iets kouds aanraak. Ik heb daarnaast ook veel last van spiertrekkingen overal.
Ik heb wel een periode van hevige stress achter de rug. Ik heb geprikt op suikerziekte en dit was nuchter 5.2, dus dat heb ik niet. Kan stress hiervan de oorzaak zijn of kan er wat anders aan de hand zijn?
Aanvulling: heb ook het gevoel dat mijn wondjes op m’n lichaam niet snel genezen en m’n eten bij m’n maag niet goed meer zakt. Heb wel echt hevige stress gehad.
Als aanvulling. Heb ook pijnscheuten overal in m’n voeten armen benen handen
Stress kan zeker de oorzaak zijn
Ik heb vooral een verdoofd en raar gevoel in m’n armen. Spiertrekkingen in m’n benen en voeten. Duidt dat op teveel stress of kan het wat anders zijn?
Dat kan zeker door te veel stress veroorzaakt worden
Ik heb soms ook van die loshangende velletjes op m’n armen nu. Op random plekken. Kan dit daardoor veroorzaakt worden?
En ik heb om de paar minuten een opvlieger qua zweet op m’n hoofd. Kan dit stress zijn of te maken hebben met een aandoening. Heb wel stress.
Ook dat kan zeker met stress te maken hebben
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)