Aderontsteking?

Beste,

Een goeie 8 weken gelede. ben ik met spoed geopereerd aan een hernia. De dag erop mocht ik al naar huis zonder al te veel uitleg. Ook geen inspuitingen voor flebit meegekregen. Na een week of 2 begon ik af en toe last te krijgen van een pijnlijke kuit die met der tijd wel erger kwam. Er werd toen tromboflebitis vastgesteld. Momenteel ben ik 8 dagen bezig met clexane 80mg 1x per dag te spuiten.

Ik ben gisteren voor de eerste maal opnieuw licht gaan fitnessen. Een tijdje nadat ik thuis kwam merkte ik deze rode plek op mijn arm, vlak op een ader. Al ik er op duw doet het bijna geen pijn. Maar je voelt het wel een beetje.
    Is dit nu opnieuw een anderontsteking of iets anders?
    Ik pieker me hierover kapot. Ik was al erg geschrokken toen ik tromboflebitis had. En nu die plek op de arm.

Ik ben trouwens een man van 31j en doe toch al een jaar of 10-12 fitness. Meer kracht oefeningen en weinig tot geen cardio.
    Ik rook sinds een jaar of 2-3 opnieuw een sigaret of 2 per dag na 8j niet gerookt te hebben

Reageren

Het zou een vreemde plek zijn voor een aderontsteking. Zou het niet een drukplek van het sporten kunnen zijn?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Aderontsteking?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe