Zoeken Vraag het forum

Aders been

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Esmee

hallo, ik heb 3 a 4 weken last van mijn linker been. Het begon bij mijn kuit. En daarna mijn knieholte en nu ook mijn bovenbeen.
    Opeens zijn er veel aders zichtbaar bij mijn gehele been. Bij mijn knieholte zie ik dat mijn aders daar beginnen op te zwellen. En ook zie ik bij mijn bovenbeen, aan de linkerkant allemaal donkerblauwe/paarse dunne aderen. Ik plaats een foto van internet erbij zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.
    Moet ik mij zorgen maken? Trombose?

6 reacties
    Reageren
    Esmee
    John (moderator)

Dat heeft toch niks met trombose te maken. Dat kan van het warme weer zijn

Reageren
    Esmee

Nee, ik had hiervoor echt lange tijd krampen in mijn kuit. En nu pijn in mijn gehele been en mijn linker bil.

En sinds paar dagen zijn dus in mijn knieholte dikke groene aderen zichtbaar. En die kleine aderen over mijn gehele been en bil.

En mijn been voelt ook zwaar aan en heb pijn. Tijdens het lopen maar ook als ik gewoon zit.

Reageren
    John (moderator)

Ga dan naar de huisarts met de klachten

Reageren
    Esmee

is er een mogelijkheid dat het daar aan ligt? De klachten door trombose? Ik ben 24 jaar

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn geen trombose klachten

Reageren
Reageer op: Aders been
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.