- Suus11 februari 2025 om 11:21
@José
Als dat een bekende bijwerking is, zou je dat in de bijsluiter terug kunnen vinden.
Of neem even contact op met je huisarts, als je denkt bijwerkingen van voorgeschreven medicatie te hebben, is het verstandig dat met je behandelend arts te bespreken.jose11 februari 2025 om 13:17staat inderdaad op bijsluiter…arts zeg niet waar krijg nu hormoon zal onderdruk iets maar gaat niet weg maar arts zeg van niet dus blijf ik lopen groetjes
ReagerenJohn (moderator)
11 februari 2025 om 18:15Dat zou je dan terug kunnen vinden in de bijsluiter van het medicijn
ReagerenMarian19 mei 2025 om 20:15Graag zou ik willen weten hoelang het duurt voordat de bijwerkingen van het stoppen met Metroprolol duren. De eerste twee weken geen last nu wel hoofdpijn kortademigheid ‘s nachts piek van de hartslag ik krijg het wel omlaag met ademhalings oefeningen. Heeft u hiervoor een antwoord?
ReagerenJohn (moderator)
19 mei 2025 om 20:30Het is nog maar de vraag of het van stoppen van de Metroprolol is. Je zou de klachten dan toch eerder verwachten. Waar zijn de voor voorgeschreven?
ReagerenJoop11 december 2025 om 00:34Ik heb metropolol op aanraden van mijn
Reageren
arts afgebouwd. De twee weken dat ik
metropolol niet meer heb ingenomen
heb ik dagelijk ‘s morgens ( direc na opstaan )
en ‘s avonds ( voor het naar bed gaan..
vooral ‘ s avonds een paar uitschieters gemeten
bij bovendruk.
Toch maar weer overleggen om weer metropolol te nemen?Katja20 mei 2026 om 19:51Kan Metropolol zorgen voor depressieve gevoelens?
Reageren
En migraine triggeren?barth21 mei 2026 om 12:26Hai Katja
Bij mijn weten… Ja, depressieve gevoelens zijn in de bijsluiter vermeld als een van de mogelijke bijwerkingen.
En Nee het triggeren van migraine is denk iik onwaarschijnlijk, het middel wordt juist voorgeschreven als preventie voor migraine, dus het wordt soms juist gebruikt om migraine tegen te gaan.
Groet.
Reageren