- Bibi6 november 2017 om 11:59
Nou dit vind ik wel zorgwekkend hoor. Ik ben bekend met soms snelle hartslag en hartkloppingen.
Nu heb ik sinds een paar dagen dat ik in mijn slaap wakker word van een harde (niet pijnlijke) maar erg trage hartslag. Meestal Snachts maar ook als ik overdag even slaap. Ik dacht eerst van ik stel het me voor maar het gebeurde me zonet weer.
Is dit gevaarlijk en wat kan het zijn? Voor zover bekend is er nooit een trage hartslag gemeten dus ik vind dit heel vreemd. Heb hier nog nooit van gehoord en het maakt me erg bang. Oja ben 25 en heb 2 kindjes. Ik weet naar de huisarts, maar dat duurt paar dagen en durf haast niet meer te slapen bang dat me hart ermee ophoudt.
3 reactiesReagerenBibi6 november 2017 om 12:01En het was egt opvallend traag en hard, niet een rustige constante hartslag.
ReagerenBibi6 november 2017 om 13:05Ook werd ik niet met paniek of angst wakker ik lag lekker te slapen, maar ik werd gewoon wakker. Gister toen het me overdag gebeurde dacht ik toen ik wakker werd van hmmm apart maar het zal vast niks zijn anders word ik niet wakker. Hield ongeveer een minuut aan. Kon trouwens niet meer de slaap pakken. Dus telkens dat het gebeurd word ik spontaan wakker. Ook geen andere symptomen op dat moment. Ik vind dit vervelend want heb het gevoel dat me lichaam signaal afgeeft dat er iets niet pluis is en daarom wakker word. zonet toen het gebeurde lag ik net een uur of 2 te slapen.
ReagerenJohn (moderator)
6 november 2017 om 15:24Misschien let je er een beetje te veel op. Het is toch normaal dat je aan lagere hartslag hebt als je net wakker wordt….
Reageren