Zoeken Vraag het forum

Witte teennagel!?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • flowergirl

Hey,

Drie maanden geleden zag ik dat de nagel van mijn grote teen paars geworden was. Ik dacht toen dat dat kwam omdat de nagel tegen de rand van mijn schoen is opgebotst. In het begin deed het pijn, maar na een tijdje ging de pijn weg. Wel bleef de nagel paars. Ik heb er nagellak overheen gedaan, en dat bleef er heel lang opzitten. Nu is het er af, en tot mijn afschuw is mijn nagel een beetje geel, maar voor het grootste deel wit. Ook zit hij heel “hoog” op de teen, ik kan zo naar binnen kijken. Ik heb wat gelezen over kalknagels. Heb ik een kalknagel of is er iets anders aan de hand? En moet ik hiermee naar de huisarts gaan?

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zal geen kalknagel zijn, maar de nagel heeft waarschijnlijk toch los gelaten van het nagelbed. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken.

Reageren
Reageer op: Witte teennagel!?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.