- Sleepadmin7 januari 2016 om 17:35
Oke dus ik heb een dag geleden een wondje gekregen van een etui (vraag niet hoe) maar dat metaal is roestig en door mijn huid gegaan.
Nou had ik er vandaag niet zo veel last van, deed ook niet zo pijn, maar toen ik op de bank zat merkte ik dat het echt wel pijn deed. Maar ECHT pijn. Terwijl ik dit zit te typen voel ik het prikkerige/branderige pijnlijke gevoel ook.
Dus ik ernaar kijken, blijkt het dik te zijn geworden. Echt zo’n platte bult. Het is rood, en het doet enorm pijn. Er is vandaag ook verf ingekomen en een of ander ontsmettingsmiddel (mn docent zei dat dat het wondje zou ontsmetten) maar ik denk dat de combinatie van roestig metaal, glasverf en ontsmettingsmiddel mijn vinger geen goed hebben gedaan.
De dingen: Rood, dik, doet pijn bij elke beweging. Ik heb het al ontsmet met echinaforce maar dat is minstens 6 uur na de verf geweest. Ik zou graag advies willen voor dat ik verder iets anders ga doen.-Sleepadmin
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 januari 2016 om 19:29Ik denk dat het goed is om morgenvroeg even bij de huisarts langs te gaan.
Reageren