Zoeken Vraag het forum

Gespleten nagel, na ongeluk.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

[b]Goedmiddag,[/b]

[i]ik ben nu 21 jaar oud en heb vroeger toen ik rond de 10 jaar was een ongeluk gehad met een putdeksel. deze is op mijn wijsvinger gevallen en mijn vingertopje lag er toen bij af, dit hebben ze gehecht toen en zeiden dat je er niks meer van zou kunnen zien.

toch is dit wel zo,mn vinger staat iets scheef, maar dat is verder niet mijn grootste probleem.

mijn nagel van deze vinger is gespleten en groeit nu in 2 delen..
    dit is in die 11 jaar nooit uitgegroeit of goed gekomen.
    ik vind het onwijs lelijk en heb er vaak ook last van doordat van 1 deel van de nagel telkens een stukje afbreekt waardoor het gaat bloeden (alsof je zo’n haakje heb) en dan ook lekker pijnlijk..

ik zou hier graag wat aan willen doen..

nu mijn vraag dus, kan ik dit via een operatie of iets dergelijks weer goed kunnen maken?

in de bijlage zie je de nagel.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)[/i]

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik kan zo niet beoordelen of er en wat er precies aan gedaan zou kunnen worden.
    Ga naar de huisarts en overleg het met de huisarts. Die kan er dan ook even beter naar kijken.

Reageren
    Anoniem

okee, ga ik een afspraak maken.
    iniedergeval bedankt voor je reactie!

Reageren
Reageer op: Gespleten nagel, na ongeluk.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.