- Anoniem17 juni 2015 om 15:01
M’n pols doet veel pijn maar is niet dik wat kan er met m’n pols aan de hand zijn??mn moeder wil niet naar de dokter om dat t niet dik is wat moet ik doen???mn moeder overhalen om naar de dokter te gaan???help me
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 juni 2015 om 15:39Als je er veel pijn van hebt moet je inderdaad even naar dokter. Je pols hoeft niet perse dik te zijn….
ReagerenAnoniem18 juni 2015 om 05:55Mag ik er ook drukverband om heen doen?
ReagerenJohn (moderator)
18 juni 2015 om 08:24Een drukverband is bedoeld om zwelling tegen te gaan bij een kneuzing.
Reageren
Je hebt geen zwelling en je weet niet of je een kneuzing hebt.Anoniem18 juni 2015 om 10:15Ben net naar dokter geweest een kneuzing mag ik er drukverband om heen doen??heB er nu wat minder last van dan gisteren!zit niet in t gips als t over twee weken nog pijn doet is t waarschijnlijk gebroken!maar doet nu al minder pijn!maar m’n moeder zegt dat als je drukverband doet t dik en blauw moet zijn!
ReagerenJohn (moderator)
18 juni 2015 om 11:43Een drukverband heeft ook geen zin. Zoals ik al schreef is dat bedoeld om zwelling bij een bloeduitstorting tengevolge van een kneuzing tegen te gaan.
Reageren
Je zou wel een elastische zwachtel kunnen gebruiken. (Een rekverband)Anoniem18 juni 2015 om 13:28Helpt niet!ik doe toch wel drukverband voor de steun
ReagerenAnoniem18 juni 2015 om 13:29Heb een zwelling
Reageren