- -Breakdance-16 mei 2015 om 14:18
Hoi mensen van het Forum
( Als hobby doe ik aan danssoorten waarbij ik mijn pols intensief gebruik)
Ik heb al 2/3 jaar lang een probleem met mijn pols maar hij blijft pijn doen. Naar de docter geweest en hij zij dat de pols rust nodig had dus half jaartje niks gedaan met mijn pols. Tot mijn verbazing merkte ik dat hij gewoon nog pijn deed.Dus terug naar de docter gegaan ze hadden pas plek over 2 weken dus maar gewacht. Ik ben steeds gevraagd of er geen andere manier was om mijn pols te onderzoeken. Ze zouden een MRI maken. Na 5 weken de uitslag er zit vocht in mijn pols meer zijden ze niet. De docter zij dat ik een jaar mijn pols moest laten rusten.Nou is mijn vraag heeft iemand anders dit ook en hoe is het weg gegaan de docter heeft niks gezegd over oefeningen. Dus mag je oefeningen doen. Duurd het echt een jaar of kan het langer/korter zijn
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 mei 2015 om 15:52Al;s de dokter heeft gezegd dat je de pools moet laten rusten, moet je ook geen oefeningen doen. Hoe lang dat het daadwerkelijk zal duren kan niemand je vertellen. Je zou een verwijzing kunnen vragen voor de orthopeed en die er eens naar laten kijken.
Reageren