- Anoniem16 maart 2015 om 20:25
Hoi iedereen
Ik heb een maandje of 2 geleden de wrat op de bovenkant van mijn voet laten behandelen bij de dokter. de eerste keer wou het niks helpen, dus moest ik terug komen. voor de 2e keer deed de assistente het, 2 keer heel lang met een wattenstaaf met stikstof. Daarna kreeg ik een enorme brand ‘bobbel’ op mijn voet. Deze wou niet knappen, dus opnieuw een sfspraak en heeft de dokter hem doorgesneden.
Uiteindelijk is het volgens mij gaan ontsteken. Het werd wit/zwart, er kwam vocht en pus uit en hij wou heel lang niet genezen.
Nu is het enigzing geheeld maar heb ik een soort ‘bollingen’ met vlees op de plek waar de bobbel zat. Het voelt een beetje alsof je met je vinger gewoon over de wrat zou gaan, alleen is het nu dus veel groter omdat de brandwond ook groter werd dan de wrat zelf. Weet iemand misschien wat dit is en wat ik er tegen kan doen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 maart 2015 om 22:52Dat zal een litteken zijn. Het aanstippen door de assistente is dus niet zo goed gegaan. Als je er last van hebt ga dan terug naar je huisarts.
Reageren