- Anoniem2 maart 2015 om 15:09
Hallo iedereen,
Sinds gisteren heb ik erg last van me teen, hij was toen felrood en er zit een kloof tussen me nagel en nagelriem en een zwart puntje op me nagel aan de zijkant (zie foto) , het bonkt soms ook. Ik had eerst wel een erge lange nagel , die heb ik gister na het weken in een bakje met soda er af geknipt , nu zit ik weer in het soda. Het word wel ietsjes minder rood, maar het lijkt wel alsof de nagel wat los zit aan de zijkant en de pijn is nog helemaal niet weg. Mijn moeder zei als dit uiteindelijk niet helpt, gaan we naar de huisarts, maar dat durf ik niet. Weet iemand wat dit kan zijn? Bedankt alvast!
5 reactiesReagerenAnoniem2 maart 2015 om 15:12Dit is nog een foto van mijn teen, daar kan je het zwarte puntje op zien.
ReagerenAnoniem2 maart 2015 om 15:14Foto
ReagerenAnoniem2 maart 2015 om 18:28misschien ingegroeide teen nagel die ontstoken is als het niet weg trekt na 2-3 dagen naar de dokter gaan!
ReagerenAnoniem2 maart 2015 om 20:09Ik denk niet dat het een ingegroeide teennagel is, want aan de zijkanten zie je dat die nagel los zit van het vel.
ReagerenAnoniem2 maart 2015 om 20:09Wat zou de dokter doen?
Reageren