Zoeken Vraag het forum

Op duim geslagen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

3 weken geleden heeft er iemand per ongeluk op mijn duim geslagen. En nu doet hij nog altijd pijn. De eerste vijf minuten toen deden echt wel pijn maar daarna bijna niet meer. Hij doet wel pijn als je er zachtjes op duwt en als je hem naar voor duwt. Ik kan er sinds dan ook iets raars mee : hem naar voor duwen en dan steekt er zo precies een botje uit. Hij is ook wel opgezwollen al 3 weken lang.

Heeft er iemand al iets gelijkaardigs voor gehad ofzo.
    En zou ik beter naar de huisarts gaan of niet en is hij gebroken of gekneusd of wat is ermee

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar had je natuurlijk eerder mee naar de huisarts gemoeten.
    Of die gebroken is kun je alleen maar zien als er een röntgenfoto van wordt gemaakt.
    Dus toch maar even naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Ik zelf denk eigenlijk dat hij gewoon gekneusd ofzo is. Want hij doet niet zoveel pijn alleen maar als je erop duwt dus…

Maar alvast bedankt om te antwoorden!

Reageren
    Anoniem

Tandor,

Ik wil wel naar de huisarts maar ja als er dan niets aan is ofzo dan is het ook weggegooid geld niet?

Reageren
    John (moderator)

Als hij nou toch gebroken is en je duim blijft kreupel was dat het “geld” dan waard?

Reageren
    Anoniem

Nee maar gebroken denk ik echt niet want zo veel pijn doet hij niet hoor. het doet alleen pijn als ik iets vast neem bijvoorbeeld een flesje cola ofzo en als ik op iets duw. Hij is ook wel een beetje gezwollen.

Reageren
    John (moderator)

Je zult uiteraard zelf moeten beslissen of je naar je huisarts gaat of niet.

Reageren
    Anoniem

Ja dat is waar maar ik weet niet of het wel de moeite is.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik zo natuurlijk ook niet beoordelen. Daar zul je pas achter komen als je bent geweest.

Reageren
    Anoniem

Hallo,
    Als je op je duim ijs hebt gelegt bijna direkt na dat die gekneusd of verstuikt of gebroken zou zijn. En als je het daarna nog 3 dagen elke dag doet. Zou het da. Moeten over zijn na 2 of 3 weken?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je geen antwoord op geven. Ik weet namelijk niet wat er precies met je duim aan de hand is.
    Ga naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: Op duim geslagen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.