- Anoniem9 november 2014 om 20:29
Hallo,
3 weken geleden heeft er iemand per ongeluk op mijn duim geslagen. En nu doet hij nog altijd pijn. De eerste vijf minuten toen deden echt wel pijn maar daarna bijna niet meer. Hij doet wel pijn als je er zachtjes op duwt en als je hem naar voor duwt. Ik kan er sinds dan ook iets raars mee : hem naar voor duwen en dan steekt er zo precies een botje uit. Hij is ook wel opgezwollen al 3 weken lang.
Heeft er iemand al iets gelijkaardigs voor gehad ofzo.
En zou ik beter naar de huisarts gaan of niet en is hij gebroken of gekneusd of wat is ermee10 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 november 2014 om 22:03Daar had je natuurlijk eerder mee naar de huisarts gemoeten.
Reageren
Of die gebroken is kun je alleen maar zien als er een röntgenfoto van wordt gemaakt.
Dus toch maar even naar de huisartsAnoniem10 november 2014 om 08:16Ik zelf denk eigenlijk dat hij gewoon gekneusd ofzo is. Want hij doet niet zoveel pijn alleen maar als je erop duwt dus…
Maar alvast bedankt om te antwoorden!
ReagerenAnoniem10 november 2014 om 12:13Tandor,
Ik wil wel naar de huisarts maar ja als er dan niets aan is ofzo dan is het ook weggegooid geld niet?
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2014 om 17:40Als hij nou toch gebroken is en je duim blijft kreupel was dat het “geld” dan waard?
ReagerenAnoniem10 november 2014 om 18:06Nee maar gebroken denk ik echt niet want zo veel pijn doet hij niet hoor. het doet alleen pijn als ik iets vast neem bijvoorbeeld een flesje cola ofzo en als ik op iets duw. Hij is ook wel een beetje gezwollen.
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2014 om 20:17Je zult uiteraard zelf moeten beslissen of je naar je huisarts gaat of niet.
ReagerenAnoniem10 november 2014 om 20:43Ja dat is waar maar ik weet niet of het wel de moeite is.
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2014 om 23:18Dat kan ik zo natuurlijk ook niet beoordelen. Daar zul je pas achter komen als je bent geweest.
ReagerenAnoniem11 november 2014 om 20:21Hallo,
Reageren
Als je op je duim ijs hebt gelegt bijna direkt na dat die gekneusd of verstuikt of gebroken zou zijn. En als je het daarna nog 3 dagen elke dag doet. Zou het da. Moeten over zijn na 2 of 3 weken?John (moderator)
12 november 2014 om 00:13Daar kan ik je geen antwoord op geven. Ik weet namelijk niet wat er precies met je duim aan de hand is.
Reageren
Ga naar je huisarts.