- Anoniem20 april 2014 om 12:44
Hallo allemaal,
Vorige maand had ik een ontstoken duim en nu heb ik een ontstoken vinger/nagel. Sinds vorige week kreeg ik pijn rondom mijn vinger, ook werd de huid rood van kleur. Ik besloot om naar de huisarts te gaan want ik had al het gevoel dat het ging ontsteken. Hij kon niks doen en zei dat ik mijn vinger in een sodabadje moest doen. Het kon nu of erger worden of weggaan. En natuurlijk gebeurde het eerste. De dag daarna was de ‘pus’ echt zichtbaar. Ik ging terug naar de huisarts en hij maakte er een sneetje in zodat het pus eruit kon. De dokter vertelde me dat ik weer 3 keer per dag in het sodabadje moest zodat de bacteriën zouden verdwijnen. Nu 5 dagen later, komt er elke dag nog pus uit mijn vinger en breidt de ontsteking zich uit onder mijn nagel. Ik doe mijn vinger elke dag in zuiveringszout met water maar het lijkt alleen maar erger te worden. Weet iemand misschien wat ik nu nog kan doen 🙁
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 april 2014 om 15:49Zuiveringszout? Dat is dus geen soda zoals door je huisarts bedoeld! Je had dus gewoon gezuiverde soda moeten gebruiken. Ik denk dat je er verstandig aan doet om n aar de huisartsenpost te gaan. Er zal toch iets anders aan die ontsteking gedaan moeten gaan worden.
Reageren