- Anoniem7 januari 2014 om 21:06
Dag .
Ik heb ongeveer 2,5 jaar geleden een ongeluk gehad. Ik ben door glas gevallen en heb daarbij mijn pols behoorlijk open gehaald. Meerdere zenuwen (met enkel Latijnse namen vandaar dat ik het niet direct kan opnoemen) zijn daarbij tussen de 60 en 100% doorgesneden. Mijn slagader was helemaal door.
Het is operatief allemaal weer vrij netjes”in elkaar gezet”, even oneerbiedig gesproken. Na een revalidatie van ongeveer 6 maanden kon ik langzaam an mijn hand steeds beter gebruiken, totdat het punt kwam dat ik weer “gewoon”kon -verhuizen, mijn kind optillen, een bank optillen, boksen, fitnessen.
Maar desondanks, zoals de titel al aangeeft, doet het nu nog altijd pijn. Met de nadruk op NU. Het voelt , wanneer ik de pols aanspan, nog altijd ..”funny” zoals de Engelsen zouden zeggen. Sinds kort echter, doet het echt pÃjn. Van boven mijn pols, tot aan de palm van mijn hand. Niet vreselijk, maar het voelt heel aanwezig, zeg maar. Waar het normaliter niet opviel, zeurt nu op de achtergrond pijn, die soms heel even wat heviger wordt.
Heeft iemand hier ervaring mee, moet ik mij zorgen maken?
1 reactieReagerenTandor17 januari 2014 om 21:07Dat is dus zenuwpijn en kan inderdaad een hele tijd duren, tenminste als alle zenuwen nog helemaal herstellen.
Reageren