- Anoniem30 september 2013 om 15:28
Ik heb twee weken geleden een voetbal wedstrijd gespeeld waarbij ik een sliding kreeg te verduren op mijn grote teen. hij klapte daarbij dubbel voor mijn gevoel. ik heb daarna gewoon nog even door gevoetbald. maar nadat ik er een bal op kreeg heb ik besluiten om uit het veld te gaan.
de volgende dag kon ik er nauwelijks op lopen en was het gedeelte rond de verdikking van de teen helemaal opgezet en blauw, ik heb toen besloten om langs de dokter te gaan. zij vertelde mij dat het gekneusd was en mogelijk de banden in mijn teen gescheurd zijn.
Ik ben nu 2 weken verder, en de zwelling is aardig afgenomen, maar hij is nog steeds dikker dan mijn andere teen. ook met lopen blijf ik last houden. ik zou graag willen weten of het verstandig is om een foto te laten maken of om het gewoon nog even rust te geven.
1 reactieReagerenTandor130 september 2013 om 16:20Een foto zou 2 weken geleden al verstandig zijn geweest.
Reageren
Het kan altijd nog.
Maar een kneuzing duurt dus ook even. Enkele weken moet je hier toch wel voor uittrekken.