- Anoniem26 september 2013 om 15:59
Beste,
Na een potje zaalvoetbal heb ik een blauwe nagel opgelopen. Toen ik na de wedstrijd mijn sok uit deed was de nagel gelijk al blauw. Thuis heb ik een klein gaatje erin gemaakt om de druk te verlichten.
Nu 2 weken later ben ik gaan hardlopen (ik had nergens last van) en toen ik mijn schoenen weer uit deed stonk het behoorlijk. Het komt duidelijk van mijn nagel/teen, er kwam ook wat pus/bloed onder de nagel vandaan.
Na een douchebeurt en een pleister stinkt de nagel echter nog steeds. Is dit wel normaal? Ik heb wel eens eerder een blauwe nagel gehad maar die stonk niet zo. Daarnaast begint m’n teen ook weer te kloppen, al lijkt me dat door het hardlopen te komen.
Weet iemand of dit zo hoort en wat ik er eventueel aan kan doen?
Alvast bedankt!
Mvg.
Martijn1 reactieReagerenTandor126 september 2013 om 18:06[quote]Het komt duidelijk van mijn nagel/teen, er kwam ook wat pus/bloed onder de nagel vandaan.[/quote]
Duidelijk dat er los van de blauwe nagel ook nog een infectie/ontsteking, anders kwam er dus geen pus uit.
En ja, dat kan dan stinken.Ik weet niet hoe je het gaatje hebt gemaakt, maar waarschijnlijk heb je je nagel dus niet gedesinfecteerd.
Ik raad je aan om naar je huisarts te gaan. Er moet iets aan de ontsteking worden gedaan. Je loopt het risico op een botinfectie.
Reageren