Zoeken Vraag het forum

Ringvingernagel afgerukt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nagel kwijt

Hey,

Vorige week heb ik met mn ringvinger klem gezeten, van het verschieten mijn hand terug getrokken en mn nagel is helemaal uitgerukt.

Zelfs tot enkele millimeters onder mijn huid. Dus ik veronderstel dat het nagelbed ook weg is.
    Komt dit nog terug?
    Wat kan ik hier momenteel best aan doen?

Alvast bedankt

1 reactie
    Reageren
    Emma

Is het ontstoken? Vraag dan om Fucidine crème aan je huisarts. Ik heb ooit eens een nagelriemontsteking gehad en toen heeft de arts de hele nagel er af getrokken (onder verdoving) want ik had erg last van fijt (http://nl.wikipedia.org/wiki/Fijt). Het was de nagel van mijn middelvinger en het heeft ruim 6 maanden geduurd voordat er weer een nieuwe nagel was gegroeid. Helaas is deze nagel slap en heeft streepjes en scheurt steeds af. Weet ook niets anders te doen dan lakken met transparante lak zodat ‘ie wat sterker lijkt.

Emma

Reageren
Reageer op: Ringvingernagel afgerukt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.