Zoeken Vraag het forum

Gewricht wijsvinger bezeerd. Kan geen vuist maken.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • bart

hallo

Ik ben bokser van sport, en heb tijdens het sparren meer dan een week geleden mijn vinger bezeert. De pijn kwam pas de dag na de training en zit onderaan het gewricht van de wijsvinger. Ik kan deze vinger nog steeds volledig bewegen zonder pijn enkel een vuist maken doet enorm pijn. Ik rust deze vinger nu al meer als een week, doe er flexium gel op, verbanden rond,… Maarr de pijn blijft steeds.

Wat kan dit nou zijn, en belangrijker hoe los uk het zo snel mogenlijk op?

mvg bart

1 reactie
    Reageren
    Olga

Hai, ik zou voor de zekerheid een foto laten maken. Misschien zit er wel een scheurtje.

Groetjes Olga

Reageren
Reageer op: Gewricht wijsvinger bezeerd. Kan geen vuist maken.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.