Zoeken Vraag het forum

Jones fractuur

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Herma bakker

Hallo ,ik heb zo’n kleine acht weken geleden mijn voet gebroken.Na 5dagen kalkgips heb ik twee en een halve week gips gehad.Ik heb al die tijd er niet op kunnen staan of lopen.Na opnieuw een foto gemaakt te hebben blijkt mijn voet nog steeds gebroken te zijn .Zit nu opnieuw in een gipsbrace en krijg morgen een ct-scan.Daarna hoor ik of ik geopereerd wordt.Kan U mij vertellen hoe de prognoses zijn na een operatie.Hoe lang het duurt voordat ik eventueel weer kan lopen?En wat kan ik zelf doen om te helpen het proces te versnellen.

Met vriendelijke groet
    Herma bakker

2 reacties
    Reageren
    Maurijn

Hoi Herma,

Ik las jou verhaal hierboven. Ik ben erg benieuwd of jij uiteindelijk nog geopereerd bent. Zo ja, hoe is jou revalidatie gegaan.
    Ik wordt aankomende dinsdag na 13,5 week geopereerd aan mijn Jones fractuur. Ik heb 1 week kalk gips, 3 weken loopgips, 4 weken voet gips en nu 5 weken loopgips gehad.
    Er wordt nu bot uit mijn heup gehaald. Hiermee wordt mijn breuk opgevuld. Ook krijg ik 2 pennen en vlechtwerk om mijn breuk. Heeft u dit ook gekregen?
    Ik krijg er allemaal een beetje genoeg van. Daarom erg nieuwsgierig of het herstel snel is gegaan. En of u nu pijn vrij bent?
    Heel graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Maurijn

Reageren
Reageer op: Jones fractuur
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.