- Linda5 juli 2012 om 22:46
Hoi,
Ik ben in nov afgelopen jaar vd fiets gevallen en hard door mn enkel geklapt (op hele hoge hakken). Eerste dagen hoog gehouden en gekoeld (was nl dik en blauw) maar dit was na 2 dagen weg en ben 3 agen na voorval weer gaan werken (verpleeghuis). In jan jl nog steeds last en maar een brace aangeschaft.
2 maanden geleden bleef ik nog steeds pijn houden met name aan de binnenkant van mn linker enkel als ik heb naar buiten wil kantelen en druk op het botje onder het enkelgewricht. Foto laten maken maar ze konden niets vinden.
Sinds een maand nu wordt ook het onderste gedeelte van mn onderbeen (net boven enkel) dik en krijg ik op de wreef rare rood/paarse vlekken. Heb vorige week een echo vd voet gehad en ook toen zaten die verkleuringen er en die dikheid maar de arts die de echo deed kon niets vinden. Geen vocht, banden in orde, pezen in orde, geen stressfracturen, niets. Maar ik vertrouw die verdikkingen en die verkleuringen niet. Heb even een foto bijgevoegd. Wie kan mij helpen1 reactieReagerenlinda5 juli 2012 om 22:47sorry foto was te groot en lukte niet
Reageren