Zoeken Vraag het forum

Grote Teennagel voor de helft omgeklapt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sam

Zojuist heb ik mijn teen gestoten tegen een stenen traptreden. Ik heb een klein wondje aan de voorkant van m’n teen dit bloed minimaal, er komt wel wat vocht vrij bij dit wondje. Toch gaat mijn vraag over m’n teennagel die voor (precies) de helft omhoog geklapt tijdens de stoot. Ik heb het gelijk teruggeduwd. Door de adrenaline deed het eigenlijk niet zo veel pijn. Het bloedde de 1e minuut licht. Hierna heeft het eigenlijk niet meer echt gebloed. De zijkanten van de nagel is wel nog wat rood van het bloed en lastig schoon te maken. Alles is gedesinfecteerd met wat wondalcohol. Ik heb geen pijn behalve een heel licht kloppend gevoel en een net wat rodere grote teen dan normaal. Het lijkt me wel mee te vallen, maar ik zie online alleen maar dat de nagel er echt af moet tot waar die in dubbelgeklapt. Moet dit in mijn geval ook? Of kan het zo helen? Zo ja heeft dit spoed? Nogmaals, het lijkt mij persoonlijk mee te vallen, en denk dat ik wat bang ben gemaakt door het internet.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Een nagel hoeft er echt niet altijd vanaf hoor. Gewoon neven aankijken. Als je morgen meer klachten hebt of krijgt, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
Reageer op: Grote Teennagel voor de helft omgeklapt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.