Zoeken Vraag het forum

Handpalm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste, ik voel soort van bultjes maar het lijkt er niet helemaal op. Ik voel dat het huid niet egaal is zoals rest van palm. Kan dit iets ernstigs zijn of vanzelf weg gaan?

13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zie wat kleine bultjes, maar iets ernstigs is dat zeker niet. Zal wellicht ook weer vanzelf weggaan

Reageren
    Anoniem

Bedankt, online lees ik blaasjesecZeem alleen het ziet er niet zo uit zoals online. Moet ik iets van een steroide creme gebruiken of in de regel zou van zelf weg moeten gaan? Doet ook geen pijn/jeuk, alleen als ik er hard op druk voel je wel een soort verdikking

Reageren
    John (moderator)

Ik zou er niets aan doen en gewoon even aankijken.

Reageren
    Anoniem

Ziet er nu zo uit, nog steeds zelfde mening?

https://ibb.co/5YYyFM0

Reageren
    John (moderator)

Het zou ook een virusje kunnen zijn. Ga ermee naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Enig idee/voorbeeld wat voor virus? Geen blaasjes eczeem bijvoorbeeld?

Reageren
    John (moderator)

Daar lijkt het niet op

Reageren
    Anoniem

Bedankt, welke virus zou het eventueel kunnen? Ga morgen huisarts dan bellen

Reageren
    John (moderator)

Ja, als ik dat zo kon zeggen…. Niks gevaarlijks in ieder geval

Reageren
    anoniem

Hey John, dit lijkt niet op beginnend Palmoplantar psoriasis or handeczeem of iets? op google las ik iemand die zei dat het op palmoplantar psoriasis lijkt/is en maakt me echt bang/verneus/gestressed.

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je ermee naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken. Je nerveus laten maken door anderen heeft geen zin.

Reageren
    Anoniem

Google is te slecht.. maar het oogt niet naar psoriasis of eczeem? Het voelt beetje ruw/schuur maar minder bultjes lijkt het

Reageren
    John (moderator)

Daar lijkt het in ieder geval niet op. Ga toch gewoon naar de huisarts en laat ernaar kijken ipv dagenlang te stressen

Reageren
Reageer op: Handpalm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.