- A.23 augustus 2021 om 18:41
Ik heb oranje vlekken op mijn vingers. Geen idee hoe lang ze er al zitten. Kan het er niet vanaf wassen en heb (tot zover ik weet) niks geks aangeraakt o.i.d. Jeukt niet en doet geen pijn. Wat kan het zijn?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2021 om 18:46A.23 augustus 2021 om 18:54Vreemd… Ik heb eergisteren eigenlijk alleen maar vlees gegeten (barbecue) en gisteren frietjes van de McDonald’s. Vrijdag heb ik stamppot wortelen gegeten, maar dan lijkt me de reactie van m’n vingers een beetje laat.
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2021 om 18:57Dat is dan toch een logische verklaring. Het duurt even voordat de betacaroten via maag en darm uiteindekijk in de huid terecht komt
ReagerenA.23 augustus 2021 om 19:04Oké, interessant! Ik wist helemaal niet dat zoiets kon, haha. En dat terwijl ik eigenlijk maar één keer per week (stamppot) wortelen eet. Verder voornamelijk aardappelen met andere groenten. Was bang dat het misschien een ijzertekort zou zijn omdat ik dit weekend nou niet bepaald gezond had gegeten. Wanneer gaat het weer weg denkt u?
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2021 om 19:37Zit ook niet alleen wortelen. .
Reageren
Ik kan je zo niet zeggen hoelang het gaat duren