Zoeken Vraag het forum

Pijn enkel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bas

Beste,

Ik ben 2 weken geleden verhuist , tijdens de verhuizing heb ik een grote ijskast en een persoon van rond de 100 kg tegen mijn enkel gekregen (ijstkast stond op een plankje met wielen er onder en de persoon was op het plankje gaan staan )

Mijn enkel zat behoorlijk klem ik heb hier een behoorlijke tijd last van gehad mijn enkel was ook dik en blauw.
    Alleen door de verhuizing heb ik geen tijd gehad om naar een huisarts te gaan alleen ik blijf nu met veel pijn aan mijn enkel zitten lopen doet veel pijn en als ik zot of sta dan doet het ook veel pijn als ik mijn schoenen aan heb drukt dat ook erg op mijn enkel.

Wat kan ik er aan doen voor nu even de pijn te onderdrukken? Heb al vanalles geprobeert maar niks help om de pijn te verminderen moet ik alsnog naar een huisarts of nkg even aankijken??

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou er toch maar even mee naar de huisarts gaan

Reageren
Reageer op: Pijn enkel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.